środa, 1 stycznia 2014

Podsumowanie.

So..cześć.

Tak sobie pomyślałam,że to przecież NOWY ROK ;O
No przecież dzisiejszy dzień taaaak baaardzo różni się od wczorajszego :D
Wszędzie jakieś podsumowania, szmery, bajery, więc może i ja się szarpnę.
Tak bardzo na spontana i bez przygotowania pomiędzy 'cardio mix' (polecam! :D) a Przepływem ciepła na fizykę.


(niechronologicznie)

1.Założyłam konto na bloggerze (i 2 blogi)
2. Założyłam twittera. (to chyba najlepsze co mogłam zrobić w życiu! :))
3.Założyłam aska (nie wiem czy to tak dobrze, ale mam o jedną kartę do otworzenia więcej xd)
4.Zaczęłam przeglądać i czytać tumblry/tumblery
5. Zbetowałam jeden tekst :D na tumblr Maddi.
6.Poznałam Alex (my lovely little sister), Lajlę, Sonię, Paulinę, Magdę (a nawet dwie :D), Caro i Kingę. (Mam nadzieję, że nikogo nie pominęłam :)
7.Dostałam nagrodę za jeden ze swoich wierszy.
8.Mam pierwsze w życiu zagrożenie.
9. Założyłam i w ten sam dzień usunęłam swojego tumblra xd
10. Jeszcze mocniej pokochałam The Wanted
11. Byłam na...hmm..nie pamiętam ilu, ale kilku koncertach.
12. 2 razy odwiedziłam samotnie siostrę w Krakowie.
13. Byłam z tatą w W-wie na targach poligraficznych.
14.Przeżyłam 1 stopień rekolekcji Oazy Nowego Życia.
15. Zaczęłam chodzić na korepetycje z matematyki i fizyki.
16.Zauroczyłam się chyba ze dwa razy (jedno trwa, ale cii :D)
17.Miałam bardzo kiepskie chwile.
18. Zaczęłam ćwiczyć (najpierw sama, później aerobik)
19.Zdobyłam tytuł finalistki ogólnopolskiego konkursu poprawnej polszczyzny.
20.Nołlajfiłam chyba najwięcej w ciągu swojego życia.
21. Miałam pierwszą wakacyjną pracę.
22. Zmarła moja ukochana babcia.

Chyba enough, bo zacznę wypisywać jeszcze większe głupoty niż są :P


Tak w ogóle to: do siego roku kochani!
O. xx 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz