niedziela, 4 sierpnia 2013

podsumowanie

NOWY TWITTER: @EffathaTW



Na pięćsetkę zapomniałam, czy też mi się nie chciało, czy też miałam doła, ale o szatańskiej sześćsetsześćdziesiątceszóstce pamiętam :D

Soł...Let's start it!




Najwięcej z Polski. uhuhu :D jednak patriotyzm :P Przypuszczam, że mimo wszystko osoby z innych krajów gdzieś tu zabłądziły i były jednorazowo czy coś :D Niemniej..cieszę się, że mam tyle wejść, aczkolwiek smutne, że tylko dwa komentarze. Każdym z nich jarałam się jak głupia :D






Na ten temat się nie wypowiem, bo się nie znam :D (klasa informatyczna..pff! :D )



Jak wyżej: nie znam się to się nie wypowiem :P

Dziękuję bardzo wszystkim, którzy kiedykolwiek tu byli. Jeszcze bardziej tym, którzy bywają regularnie. Buziaki dla dwóch osobistości, które zostawiły po sobie śladzik w postaci komentarza :D

Dziękuję!

P.S. Jak dobrze pójdzie, to pojawi się tu dziś 'normalny' post. Jakby to kogoś interesowało :D


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz