piątek, 7 lutego 2014

Zaprzepaszczone Siły Wielkiej Armii Świętych Znaków.


Jestem jakaś dziwna.
Nie potrafię się cieszyć szczęściem innych tylko dlatego, że mnie się nie powiodło.

„Herbata wzniosła krzyk”




Ryczę, znów.
Myślałam, że przywykłam do tej myśli, ale to mnie zabija.
„Just friends”

Okej.
 
 


















Teraz wyrzucam sobie wszystkie błędy, mimo, że to podobno nie przez to.

Marna ze mnie aktorka.
Nawet tata zauważył, że coś jest nie tak.

„Trzeba uprzytomnić sobie, że
Nawet kiedy wszystko straci sens
Znajdziesz przestrzeń, gdzie
Wielka wiara tłumi lęk”

Twój cytat. Tak, kurwa. Dziękuję. Za piękne kłamstwa. Za wszystko. Za księżniczkę. Za idealne dziewczyny. Za każde ‘rozumiem’. Za całą tę bajkę. Jej ułudę, bo  bajki nie istnieją. Więc tej też braknie happy-endu.

O.
 
P.S. Liebster Award kiedy indziej, przepraszam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz