sobota, 13 lipca 2013

"I wiem, że mogę, wiem, że mogę, choć mam pod skórą coś jakby strach"

"I wiem, że mogę, wiem, że mogę, choć mam pod skórą coś jakby strach"

Tata wypiął mi kabel sieciowy i wyjechał. Nie docenił mojej jakiejśtam inteligencji. Nie pomyślał, że się domyślę.

Po raz pierwszy gdy leżałam w łóżku i słyszałam co mówią na dole - modliłam się. Przepraszałam za siebie i za niego. Prosiłam o dobrą przyszłość. I powtarzałam: kocham Cię Jezu. 

MSSM zrobił swoje. A byłam ze względu na pracę przez jedno tylko popołudnie/wieczór. Polecam.

"Upadam, wciąż upadam
I długo lecę w dół
Podnoszę, się podnoszę
Tak wiele muszę mieć sił
"

"Chcę się swobodnie unosić
Zrzucam tę betonowe buty
"

"Rozpadasz się rozpadasz
jak kamień toczysz się
na nowo zbierasz w sobie
jak wiele w tobie jest sił
"


 
Życzę wszystkim wytrwałości. +

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz