niedziela, 8 września 2013

ciuchowo. a może ciusznie? :D

Dziś ciuchowo. A może ciusznie? :D

Na dzień dobry przypomnę swojego tt (jeśli ktoś by chciał, to zawsze odpisuję ;) @EffathaTW


I: tamtaradamtadam! (brawa dla mnie i mojej inteligencji) ustawiłam (albo wydaje mi się, że ustawiłam :D ) dodawanie komentarzy z anonima. Jakby ktoś chciał ;P

Rodzice pojechali do lasu, więc Hope, mając czas dla siebie porobiła zdjęcia wakacyjnym ciuchom praz sobie w nich (nie zwracajcie uwagi na nieumyte włosy - zrobiłam to dopiero później :P ) A nie. Jednak nie. (Dopisuję to już po napisaniu całego posta - zdjęcia ze mną wyglądają bez sensu, więc tym razem zostaną tylko te, pokazujące ubrania :D )

Let's start it!

#1 Bluza granatowa House - ostatnie spotkanie, gdy miałam ją na sobie:
- jaka śliczna bluza!
- a tam, że śliczna, ważne, że eska! :D
Tak, tak. Zmieściłam się w rozmiar S <3 A w sklepie rozmyślałam czy wziąć M czy L..ale wpadła moja zdziwiona siostra i przyniosła mniejszy :)



Ojeeej..teraz zobaczyłam jakie to ciemne ;/ ale może COŚ widać :D

#2 T-shirt z Union Jackiem. Zakupione w tak zwanym dyskoncie. Szczęśliwa zakupiłam go, a następnie tata i siostra zadeklarowali chęć posiadania takiej samej -.- no i mamie też by wypadało, żeby nie czuła się osamotniona ;o I w ten oto sposób wysłali mnie - ubraną w tę koszulkę, abym nabyła trzy takie same :D mina sprzedawczyni - bezcenna :P







#3 Bluzka z dziwnymi wzorkami :D tensamże dyskont :D


  

#4 Bluzka z Marilyn (mam nadzieję, że nie zrobiłam literówki :D ) Monroe - cudowna <3



 #5 Sukienka Reserved - zakupiona na ślub kuzynki. Rozmiar 38! *__* Byłam tak szczęśliwa, że ja nie mogę! :D





#6 Kwieciste szorty - wyjmując je z reklamówki z zamiarem pokazania siostrze - stwierdziła, że myślała, iż to spodenki kąpielowe dla taty na urlop xd Dzięęęki :P ale ja je tam lubię :)

Jejciuś - a tym na górze to się jaram ^^ Bo..pierwszy raz w życiu podobają mi się moje nogi :D (dobra sory. tego nie było :P )

Dzisiaj bez muzyki. Jakoś tak nie mam ochoty ;o

Trzymajcie się ;)

P.S. Jutro - jeśli nie zapomnę :D to zapodam pewne..coś :P (taka niespodzianka)





1 komentarz:

  1. S? 38? Ja nie mogę nie dość, że śliczna to jeszcze piękne ciuchy :)

    OdpowiedzUsuń