sobota, 7 września 2013

Dziewczynka w ogniu




„She’s just a girl and she’s on fire..”

Dziewczynka w ogniu rozmyślań o swojej przyszłości I dlaczego nie wie co chce robić w swoim życiu.



[tu miało być zdjęcie mojej mordki, ale nie mam żadnego łądnego/w miarę aktualnego, więc nie będzie :D  Gdy przejrzałam wszystkie zdjęcia i zobaczyłam, że nic nadającego się nie da, postanowiłam dodać tu któryś z obrazków z folderu ‘Ana’ – jakąś bardzo szczupłą panią/dziewczynę, albo coś w tym stylu, ale nie! AKCEPTUJĘ SIEBIE! A przynajmniej staram się :D nie będę robić takich odpałów.]



I miałam coś jeszcze napisać, ale nie wiem co..xd Pierwszy tydzień szkoły..hmm..żyję, ale mogłoby być lepiej. Mogłabym ogarniać co się dzieje na świecie i wiedzieć co chcę robić w życiu. No ale nie wiem. Cóż. Liczę na to, że Tatuś w Niebie mi pomoże ;) Z mojej klasy (szkoły) został wyrzucony jeden chłopak, na jego miejsce przyszedł nowy, a od poniedziałku mamy mieć nową dziewczynę O.o Okej. 29 – stan chłopaków się zgadza. Ale..8 dziewczyn? ;O i 37 ludzi w klasie? wtf? Przecież tylu ławek nawet nie ma..kurcze..niby jej nie znam, widziałam tylko tak przelotem, ale nie mogę jakoś się do niej przekonać. Mam nadzieję, że to się zmieni..


JEZUS MARIA! W tym momencie obczaiłam jej fejsa. Nawet wysiliłam swoje szare komórki i przypomniałam sobie nazwisko. Jeszcze bardziej mi się to nie widzi..Gdyby to był 30 chłopak to jeszcze…:P 


NIE! Dobra! Nie uprzedzaj się. Na pewno nie jest taka zła ;)


I kurde miał być taki krótki post..:D  ale, ale..poprawił mi się humor ;) 


"Almost is never enough..."



"can't look in your eyes, you're out of my league.. "


"everybody's got a dream so what do you say: are we making history?"

AAAA! Już wiem o czym miałam pisać wcześniej kiedy zapomniałam :D Że kurcze. Racja! Już wiem, dlaczego Piotruś Pan nie chciał dorosnąć. W tym nie ma NIC FAJNEGO, o! :D


Dobranoc ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz