niedziela, 8 września 2013

moje.

Tak mnie naszło, by dziś jeszcze jeden post zapodać ;)

zamiast się uczyć taki króciuteńki.

ekhem..założyłam ask'a O.o -----> ask.fm/EffathaTW

i..jako, że podobno załapałam się na laureata konkursu literackiego Lipa 2013, przedstawiam wam moje gówno dzieło. Ze specjalną dedykacją dla Anonima z podpisu (jeśli tu zajrzy)



W bielącej się rozrzuconej pościeli
Leżą: głowa, usta, oczy, nos.
Razem.
Żebra na rozlanym, mokrym tłuszczu, w kałuży krwi.
Kończyny wskazujące cztery kierunki świata 
wyrzucają żołądek na śmietnik.

To tak ten..jakby komuś się chciało, to może napisać, co o tym sądzi ;)

 

1 komentarz:

  1. Dziękuje - ja tu zaglądam :)
    Jej świetny, taki głęboki, że aż nie wiem co powiedzieć.
    Anonim z podpisu
    Lose my mind

    OdpowiedzUsuń