niedziela, 15 września 2013

czas wyborów.



Czas wyborów.  
 Dziś sobie wszystko wypunktuję, ażeby nie było bardzo chaotycznie, a każdy punkt był oddzielną sprawą :D

#1 po raz kolejny TT: @EffathaTW
Dziś dorzucę także GG: (zazwyczaj jestem na niewidocznym :D ) ale jakby ktoś chciał..żeby nie było.  36040739

#2 Wymyślam listę gości na styczniową osiemnastkę. Najgorszemu wrogowi nie życzę! Kogo zaprosić? A dlaczego wyszło tak dużo? Czy z tym kimś jestem na tyle blisko, by go zaprosić? A czy to nie będzie dziwne? Skoro tego tak, to czy tamtego też powinnam? MASAKRA! Chce ktoś pomóc? Jakieś pomysły? Albo chce ktoś przyjechać? :P

#3 Założyłam dziś tumblra. Tak :D A potem go usunęłam :P Tę pierwszą część powtórzę może, gdy będę miała czas na zabawy projektowanie i naukę html’a. To raczej daleka przyszłość. 

#4 Zabawę szablonem bloga też kiedyś zacznę. Ale póki co – brak czasu się kłania.

#5 Mam straszną ochotę gdzieś udostępnić swoją ‘twórczość’. Mimo, że pewnie i tak nikt nie będzie jej chciał czytać. Więc cóż..nie zamierzam męczyć ludzi czymś, co ich nie interesuje.

#6 Powinnam się uczyć matmy. Z ostatniej lekcji (a raczej dwóch – mieliśmy blok) nie zrozumiałam ani słowa :D i cudem nie byłam przy tablicy ;O a mało brakowało..:D

Auf Wiedersehen!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz