wtorek, 10 września 2013

o wszystkim i o niczym ;)

twitter: @EffathaTW
ask: ask.fm/EffathaTW





Show Me Love ---> już to kocham <3

Jejuś. Chyba mnie coś rozkłada..stawy i mięśnie wysiadają ;< Nawet odpuściłam codzienne ćwiczenia, co jest dla mnie rzadkością ;o Ale cóż..trzeba żyć ;)

Po długich rozmyślaniach poszłam dziś do szkoły w spódnicy. I wyprostowałam włosy..racja! przecież dawno nie byłam przy tablicy na fizyce, a dziś,. Skoro pokazałaś nogi jest idealna pora by wszyscy je zobaczyli -.- Teraz to już na pewno nie zdecyduję się na ćwiczenie w krótkich spodenkach. Chociaż..i tak nikt na mnie nie popatrzy, więc cóż za różnica :D

Po raz pierwszy odkąd jestem w liceum, zapomniałam dziś zeszytu do matematyki ;o  nie wiem jak to się stało, bo mam ją codziennie.

W sumie to..niewiele się u mnie dzieje, prócz tego, że strasznie obawiam się sezonu osiemnastkowego z racji na moją krucjatę. W szkole już się zaczęły dyskusje na ten temat, a ja..cóż. mam ją pierwsza w klasie. Może być ciężko bo żyję w dwóch skrajnie różnych światach. Religijnym i – coraz mniej – tym koncertowym, niegrzecznym. Bez sensu, ale tak jest.  



Miałam życiowy dylemat. W ten sam weekend jest biwak mojej drużyny harcerskiej (dawno na żadnym nie byłam) i szkolny rajd w Tatry. Jednak..chyba wybiorę rajd. W Tatrach do tej pory byłam tylko na Morskim Oku, a góry kocham <3 i nie chcę ominąć takiej szansy ;)


O! Znów bym zapomniała -.- Bardzo serdecznie dziękuję za komentarze!  Za komplementy od Anonima – awww *__* odezwij się jeszcze do mnie :D i Do LMM za stwierdzenie, że jest głęboki..yeah..it’s soł dip :D teraz tylko: co autor miał na myśli? :P Jakieś pomysły? :)


W ogóle zauważyłam, że wszystkie moje 4 komentarze (wooow :D ) dostałam 13 dnia któregoś z miesięcy..wniosek? jeeej..teraz zauważyłam, że coś nie pasuje, bo jest dopiero dziesiąty xd Coś mi się z kalendarzem pewnie posrało -.- no i całą moją teorię co do komentarzy coś pochłonęło ;(

No i w sumie..tyle chyba wystarczy, bo dopiero otworzyłam zbiór do matmy a sporo przede mną..

Kolorowych snów wszystkim ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz