środa, 19 czerwca 2013

Bulimiarexia



Musiałam sprawdzić kiedy pisałam ostatniego posta, bo skleroza :D
No i..jestem. Chociaż pewnie nikt nie czekał.
Te dni były straszne, ale..uświadomiłam sobie jedną ważną rzecz:
I tu się objawia wyczucie czasu mojej mamy… właśnie teraz zawołała. Ale jestem.

Uświadomiłam sobie, że mam bulimię. I kompulsywne jedzenie. Znaczy się jem kompulsywnie.

„I know the right words to say
Like "I don't feel well," "I ate before I came"
Then someone tells me how good I look
And for a moment, for a moment I am happy
But when I'm alone, no one hears me cry”
“Some days I'm still fighting to walk towards the light”
“You should know you're not on your own”
Teraz walczę. Muszę radzić sobie sama.
„Please die Ana”

„imagine pageant
in my head the flesh seems thicker”
Moja siostra usłyszała tę piosenkę przez co spodobały jej się inne tego zespołu.

Muszę walczyć i radzić sobie, bo jestem z tym sama. Jeśli sama sobie nie pomogę to nikt tego nie zrobi.

„Délivre moi de ces voix, de ce convoi” To jest masakra.
W poniedziałek bolało mnie gardło, wczoraj przeszło, dziś też okej, ale od wtorku wciąż kicham I smarkam. Chyba jestem na coś uczulona. Piję wapno, ale niewiele pomaga i noszę ze sobą tony chusteczek :D

Jeszcze tylko jutro sprawdzian z Accessa i w piątek kartkówka z biologii i gicior. Tylko żeby się udało. W piątek wywiadówka. I ognisko klasowe. Idę, ale nie wiem jak będzie – do której mogę zostać, bo w sobotę jadę na ślub kuzynki daleeeko :D  I mam robić zdjęcia. A ja nie umiem! Potem będą mi robić wyrzuty następne 5 lat.


A teraz zmykam i na zakończenie optymistyczna, chodząca mi dziś po głowie piosenka

A przede mną jeszcze dłuuuga noc z informatyką <3
„Maybe I’m a mad man
Maybe I’m a bad, bad, bad, bad man”
“The sun is risin’ and we’re not tired
We’ll be dancin’ on for days”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz