niedziela, 16 czerwca 2013

this awkward moment..



This awkward moment when you realize what you've done with yourself.




„she never was the best
Yeah at following the trends
Stayed one step above the rest”

“Don't worry you'll show them”
“There's a fire in your eyes
And I hope you'll let it burn
There's a scream in your voice
And I hope you will be heard”

“”I would recommend
That you live with no regrets”

“Relax girl, turn down the lights
No one can see you shining
Relax girl, it'll be alright
No one can stop you if you try”

 
“Czuję się, jakbym mówił do ściany.
We własnym domu jestem pokonany.”

„”Obojętność boleśnie wbija nóż w serce
A ręce są jak obce i zaciskają pętle.”

„Wiem, że nie mam żadnych szans
Dlatego spróbuję jeszcze raz.”

 
„I'm not satisfied with where I'm at in life.”

 
“My weakness is my fear”


Bulimiczka w trakcie napadu głodu czuje się jakby ktoś nią sterował, staje się robotem, który nie ma nad sobą żadnej władzy, nie może przestać. Trudno jest określić tę niemoc. Wielu osobom wydaje się, że to tylko brak silnej woli. Jednak nie zupełnie o to chodzi, gdyby bowiem dotyczyło to tylko tej kwestii, minimum 90% ofiar tej choroby znalazłoby ją w sobie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz