poniedziałek, 6 maja 2013

Beztytułowo vol.2



Śpiąco. Mocno śpiąco. A za oknem słoneczko grzeje. Lenistwo wszechogarniające. Na szczęście kochani maturzyści zapewniają nam wolne najbliższe trzy dni :D
Na dzień jutrzejszy zaplanowany park linowy z dziewczynami z klasy (jest nas tylko 7 więc staramy się jakoś sobie radzić :P ) oraz dodatkowy angielski – czeka mnie rozmowa na temat FCE i najprawdopodobniej speaking – nie znoszę, ale..matura -.-
We środę najprawdopodobniej dzień w domu, może po południu gdzieś kogoś wyciągnę, ale raczej mało prawdopodobne, a we czwartek nauka :(

Dzisiejszy dzień w szkole przeznaczony był „na przetrwanie” :P Podejście: niech mnie nie pytają, bo i tak nic nie powiem, niech ten dzień się już skończy :D Byłyśmy za to u szkolnej pani psycholog, u której jakiś czas temu robiłyśmy test predyspozycji zawodowych. Zawody:  związane z maszynami, architekt krajobrazu, przestrzeni, akrobata :P, tancerz, wykładowca fizyki, fizyk..i tyle pamiętam :D
Dowiedziałam się, że mam wysoką samokontrolę xd i niską samoocenę (jakby mnie już o tym wszyscy dawno nie poinformowali :P) Wczorajszy dzień to Kościół, wizyta u babci, jazda po bocznych, wiejskich dróżkach żółtym samochodem :D, kupa czasu spędzona przed kompem i kawałek „Rancza”. No i oczywiście Grochola – „Nigdy w życiu” :D 

Rozglądając się po Internetach znalazłam na kwejku: http://kwejk.pl/obrazek/1775620/tak-powinno-byc.html
Fajnie by byłooo..wiem, że niektórzy pewnie by wtedy przesadzili (w tym ja), ale może rzeczywiście byłoby lepiej.

Tzw. „Złote myśli” :D
„Do you feel out of love?
Is somebody trying to hurt you?
You know I’d never let that happen
They must be out of their minds.”
~ The Wanted “Personal Soldier”

“If heartache was a physical pain
I could face it
But you’re hurting me from inside of my head.
I can’t take it
I’m gonna lose my mind”
~ The Wanted “Lose my mind”

“I’m over. I’m over this life” ~ The Wanted “A Good Day for Love to Die”

“- Czas pokazać, na co cię stać!
- Komu? (…)
- Sobie (…)! Przede wszystkim sobie! ”
~ M. Sienkiewicz „W cieniu motyla”

http://www.youtube.com/watch?v=46hf6wsTxJs&list=ALYL4kY05133ocBs1PofK0yMryooqHuHUQ
kocham <3

I po raz kolejny proszę.. KTOŚ na tego bloga prócz mnie wchodzi, więc..dajcie znać, że istniejecie. Bo..odechciewa mi się po raz kolejny tego wszystkiego :( Proszę. Nawet jedno słowo: „czytam”, „ja” czy „done”.


W następnym poście najprawdopodobniej wyjaśnię wam sprawę mojego odchudzania, które skończyło się..nieciekawie. I być może wrzucę jakieś krótkie opowiadanie.

Miłego tygodnia :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz