środa, 29 maja 2013

Dziewiątkowo.



„She captures her reflection. Then she throws the mirror to the floor. Her image is distorted”
“You’re not the only one so let them criticise.You’re untouchable when you realise!”
“His body starts to flicker like nobody wants to know his name.”
“But they will never get to the heart you hold inside.”
Tak na dzień dobry :) łał. Nigdy nie słuchałam takiej muzyki. Ale pod tym tekstem odpisuję się obiema ręcami. Nogami też.
Dawno się jakoś nie rozpisywałam. Więc dziś to nastąpi :D Bo się klimat zrobił. Słucham jednej z ‘podróżnych’ płyt taty. „Tears In heaven” Erica Claptona( http://www.youtube.com/watch?v=JxPj3GAYYZ0 “And I know there'll be no more tears in Heaven”) na początek przygrywa.

Z racji próbnych matur klas drugich pierwsze cztery lekcje siedzieliśmy w jednej klasie. A szybki bilans mojej dzisiejszej wizyty w szkole to: dwie kartkówki: matematyka i angielski,  -3 ze sprawdzianu z historii , ‘obsługa’ fantoma do pierwszej pomocy i dowiedzenie się kilku niemiłych rzeczy.

(Szybki przeskok na you tube: https://www.youtube.com/watch?v=TyInYJKJB48 )

Koniec roku – nie wiem w co ręce włożyć (biologia, historia, angielski, matematyka czy wos) więc piszę :D a wszystko prócz matematyki i anga kończę w tym roku, więc tak ze 4 by wypadało mieć :P


Za jakąś niecałą godzinę – jeśli dobrze ogarniam czas :P – powinna przyjechać moja siostrzyczka.
Takim studentom to dobrze. Ja dziś wysprzątałam cały dom, wciąż czuję domestos i inne tego typu na rękach a taka sobie przyjedzie sobie na gotowe :D

http://www.youtube.com/watch?v=vMqZDi-e0II O. cudo. Jednego z nich znam. Mieszkał w sąsiednim bloku, gdy jeszcze mieszkałam w mieście i był animatorem wprawdzie nie mojej grupy, ale we wspólnocie oazowej do której należałam. (ten ze skrzypcami.)

Zauważył ktoś dziwną zależność, że jak człowiek sprząta to potem chce mu się spać? :P Wystarczy, że wyszoruję łazienkę i już mam lepszą  noc :D Może powinnam to robić częściej..xd

http://www.youtube.com/watch?v=iJf8Wuh666w ß-a to wrzucam bo kocham ‘so kiss me..’ Natha w live wykonaniach tego <3

“Smiling, like there's nothing wrong. You're good at smiling, to keep me pressing on”
“Don't say it's all for the better. I need you to lie, to lie to me”
“Let's close our eyes and save the truth for one more night”

I tym optymistycznym (?) akcentem zakończmy to ‘coś’ :D
Dobranoc :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz